15.04.2011

si totusi se misca....

Va rog...
         Sa imi spuneti ca nu s-a oprit... Nu, nu vorbesc despre Pamant, vorbesc despre inima mea. Ciudat dar nu o mai simt acolo.... de dimineata batea cu atata putere si cu un ritm nebun si acum....
       Acum nici nu o mai simt. dar trebuie sa se miste, trebuie sa... imi dea putere caci nu atunci cand este bine trebuie sa ma bazez pe inima mea ci atunci cand este mai greu, cand imi pierd increderea in oameni, in iubire, in viata sau chiar si in inima mea.
       Este asa de ciudat sa simti ca te-ai inselat. Da e greu cand esti inselat dar cand te inseli singur... cand incerci sa te minti singur.... este de....X ori mai greu.

        Toti ne mintim singuri... nu! este in regula.... se va schimba sau isi va dea seama ce simt sau si ea ma iubeste... dar uneori nu e asa. Uneori doar pentru ca doresti ceva nu inseamna ca se va si intampla. As putea sa va zic sa nu cedati, sa luptati pentru dragoste, sa credeti in minuni, dar eu nu mai am dreptul sa zic asa ceva caci de azi.... eu am cedat.

Pot suporta multe... dar.... nu chiar orice. Am inceput ziua cu "hope" si "great expectations"...si am ramas tremurand de nervi, cu o durere de cap minora si.... o gaura in piept.

Sunt atat de confuz... stiu ca nu sunt un Apollo si nici un Hades, pana la urma nu sunt poate nici macar un Hefaistos.... dar totusi nu cred ca cer prea multe sa gasesc, pana la urma, aceea persoana careia sa ii pot spune.... fricile mele, temerile mele, caruia sa ii daruiesc iubirea mea, careia sa ii pese cand ii zi ceva... si careia sa ii pese daca sunt sau nu acolo.

imi doresc si eu pe cineva care sa inteleaga beneficiile unui stand up comedy sau al unui joc ....cineva care sa isi permita sa se lase dusa de val si poate chiar sa stie cum sa se relexeze.

Dar cel mai mult si poate lucrul pe care daca l-as avea.... nu mi-ar mai pasa de nimic in rest e vb de iubire.... asta mi-am dorit de mic si asta cred ca imi voi dori mult de acum incolo. :-<.... nimeni nu o sa te invete ce e dragostea.... dar.......... sunt multi care te vor invata cum este sa fii dezamagit....

Un comentariu:

  1. eu cred ca omul pe care il astepti exista undeva insa nu faci compromisuri cu relativul,sunt atatea lucruri de care te poti salva in loc sa iti ingheti apetitul pentru vorbire,pentru ceva ce spre deosebire de iubirea care se pierde,simti fara sa posezi

    RăspundețiȘtergere