21.02.2011

Ai incredere??????



Zi de zi, noapte de noapte, saptamana dupa saptamana...

Ne luptam cu indoilile noastre. Cel mai groaznic ne este uneori sa recunoastem cat de greu ne este sa avem incredere in altii. Poti sa ai incredere in cineva cu adevarat? Eu acord increderea din prima clipa, dar daca nu ai grija de ea se poate pierde intr-o secunda. 
Increderea este ca un ou, delicata, fragila, dornica si intelegatoare. Dar in ceea ce ma priveste se poate pierde atat de repede, o fapta, un gest, uneori chiar si o simpla vorba poate sa te trimita la inchisoare, fara sa treci de GO si fara sa primesti salariul. 
Toti facem ture luna dupa luna... in fiecare luna sa trecem de la un salariu la salariu numai ca in loc sa inchiriem/cumparam diverse proprietati, noi cumparam mancare, bautura, distractii trecatoare... eu nu sunt chiar asa caci ma hranesc cu alte lucruri (atentie, afectiune, poate intr-o zi chiar si cu ambrozia sentimentelor a.k.a. iubire), cand sunt insetat este de obicei vorba de o persoana iar distractiile pentru mine sunt de cele mai multe ori compuse din companie placuta indiferent unde...

Si de ce facem asta??? Sa ne umplem viata. Eu mi-o umplu cu persoane, unele de calitate altele nu chiar asa de calitate. Chiar daca la inceput nu imi dau seama incet, incet... vad in ochii lor o mica particica din sufletul lor.
Asta ma face sa am incredere, momentele in care din cand in cand... rar de tot, vad un suflet frumos... un suflet care lumineaza puternic si care imi arata ca in ciuda greutatilor din viata poti sa incerci sa lupti, sa incerci sa razbati... si sa ai inca incredere in oameni. 
Multumita tie si altora ca tine am inca incredere in oameni. Ramai frumoasa, ramai desteapta, ramai asa cum esti pentru ca:

You are great.  

2 comentarii: