16.02.2011

Bine m-am gasit

                                          
Este 05:00 si imi incep noua viata, viata de blogger. Sunt inconjurat de fum, de sticle goale si de o punga goala de chipsuri care mi-au dat mie tot ce aveau pentru ca eu sa trec de noaptea asta fara somn.
M-am decis sa imi extind activitatile si modurile in care interactionez cu lumea si citind un blog al unei amice mi-am dat seama ce imi lipsea... UN BLOG... un jurnal semi-privat care sa imi permita sa spun ce am pe minte in timp ce imi traiesc viata. Un loc in care temerile, fricile, dorintele si sperantele convietuiesc si isi au locul lor bine determinat, unde totul este in echilibru pentru simplul fapt ca imi doresc asta...
Probabil ca o sa exagerez, poate am sa mint, poate am sa injur sau poate o sa fiu plictisitor. Nu am idee cum o sa fiu dar stiu ca acest blog este pentru a imi exersa comunicare verbala pentru a va permite o privire in mintea mea bolnava si pentru a imi lasa totul sa zburde: de la o idee, la inspiratie, la ganduri ce ma framanta si chiar la tipetele de ajutor.
Cineva zicea odata ca "viata este ca o cutie de bomboane"(Life is like a box of chocolates), iar eu as completa cu: nu stii niciodata care bomboana are gust de rahat. sper ca va veti simtii bine alaturi de mine caci vom rade, vom plange si ne vom petrece cateva secunde din ziua unii cu altii. 
Si toate astea in cautarea a CEEA CE ESTE IMPORTANT pentru mine, pentru voi, pentru societatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu